امروز: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
سرویس : دانشگاه
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
شناسه خبر: ۴۲۵۱۵۵
 
انجمن اسلامی دانشجویان:
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.

به گزارش مطالبه گر متن این نامه بدین شرح است:

باسمه تعالی 

سلام علیکم 

زمانی که حادثه ی پلاسکو در تهران در حال رخ دادن  بود در نقطه ای دیگر از ایران اسلامی سیلی‌  به راه افتاد که بنا به گفته ی استاندار محترم باید برای آن مراسم شکر‌گذاری به پا کرد!  

 به همین منظور،انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برآن شده‌ است تا در این نامه شما را متوجه جایی کند که همیشه از افق دیده تان دور مانده است؛ حتی اگر خودتان در آنجا زندگی کرده باشید! 

سیستان‌و‌بلوچستان همان جایی است که در زمان انتخابات صندوق های‌ رای به اقصی نقاط آن برده می‌شود اما برای پرداخت یارانه(همان اندک حق ماهیانه افراد از بیت المال) آمار دقیقی از خانوار‌های آن در دست نیست. 

سیستان‌و‌بلوچستان همان جایی است که قلب تپنده‌اش، همانند چندین دریاچه و رودخانه‌ی دیگر کشور، ایستاده اما هیچ یک از مسئولین به « فکر» احیای آن هم نیستند چه برسد به « اقدام». سیستان و بلوچستان همان جایی است که اگر اقدامات مردمی و از جمله  اردوهای جهادی دانشجویی نبود  محرومیت آموزشی و بهداشتی در آن به بیش از آنچه هم اکنون هست می‌رسید. 

سیستان‌و‌بلوچستان همان جایی است که غیور‌مردانش به پاسبانی در مرز‌ها مشغول بوده‌ و هستند تا مسئولان، آسوده خاطر به بازی های سیاسی خود بپردازند  
حال در همین سیستان‌و‌بلوچستان اخطار‌هایی از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر احتمال وقوع سیل صادر ‌شده ‌بود،سیل عظیمی نیز  به راه افتاده است. چون نرفته اید‌ و ‌ندیده اید برایتان عرض میکنم این سیل چه ها که کرده است، اما  مطمئن باشید غم ما از «چه ها  نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!

سیلی که به خاطر نبود سیاستگذاری صحیح، در زمینه خاک‌ و زمین،  این منطقه قابل کنترل نیست و خانه های مردم را ویران کرده‌است. آن هم نه خانه‌هایی که آقای اوسط هاشمی گلی و خشتی توصیفشان می‌کنند و ساکنانشان را راضی از سیل می‌بینند؛ مسیر‌هایی که به خاطر ضعف زیرساخت‌ها، مسدود شده‌اند و مانع از امداد‌رسانی می‌شوند. بگذریم از اینکه جناب وزیر آقای آخوندی علی رغم حضورشان در سیستان‌و‌بلوچستان از بازدید از مناطق سیل زده ممانعت کردند. 

موارد عرض شده و صدها مورد دیگر، مواردی هستند که به مرحمت بوروکراسی برای شما مسئولین قابل رویت نیست ؛ زیرا  که آنجا  تهران  نیست، سیستان‌ و ‌‌بلوچستان است. 

از این رو در پی این نامه برایتان « عینکی » ارسال می‌گردد که بنا به توصیه رئیس جمهور محترم  علاوه بر دستاوردهای برجام ،  نابودی سرمایه‌های مردم بی پناه سیستان ‌و ‌بلوچستان ،کاستی‌هایشان و جسارتاّ کاستی‌هایتان را به دقت ببینید. البته بگوییم خیالتان راحت  باشد که عینک را از  پول بیت المال تهیه نکرده‌ایم؛ این مسئله را تاکید میکنیم تا در استفاده اش دچار نگرانی نباشید. 

بیان آخر اینکه ولی نعمت هایتان را در مناطق محروم دریابید تا مصداق ویل للمطففین  نباشید. 

 و من الله توفیق

و السلام علیکم ورحمه الله و برکاته

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.