امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : دانشگاه
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
شناسه خبر: ۴۲۵۱۵۴
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد:
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.

 دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با مطالبه گر ضمن اشاره به دعوت رسمی جامعه اسلامی از طیف های مختلف اساتید این دانشگاه برای شرکت در مناظره، از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.

 

میلاد غفاری با بیان اینکه چنین استقبالی از سمت اساتید برای ما غیرمنتظره بوده و این مهم نشان از پویندگی و سطح بالای اطلاعاتی اساتید دانشگاه دارد، از اعلام اسامی این اساتید در صورت لزوم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وی در ادامه با بیان این نکته که هنوز فردی از حامیان سیاست‌های دولت و یا اعضای انجمن مدرسین دانشگاه برای شرکت در این مناظره اعلام آمادگی نکرده است، چنین افزود که تنها افراد ضعیف و با عقبه فکری متزلزل هستند که در شرایط عدم وجود تفکر مقابل، عقاید خود را بر دیگران تحمیل کرده و هنگامی که نوبت به مناظره و گفتگو می‌رسد مهر خاموشی بر لبان خود می‌زنند.
پیش از این جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان با انتشار اطلاعیه‌ای از همه اساتیدی که قابلیت دفاع از تفکر خود را دارا می‌باشند دعوت نموده بود تا با حضور در مناظره‌ای با یکدیگر به گفتگو بنشینند.

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند