امروز: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۷
شناسه خبر: ۴۲۵۱۵۳
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی:
برجام جز ذلت برای ما دست آوردی نداشت/ مسئولان چگونه می توانند پاسخگوی خون شهدا باشند؟
مسئول معاونت امور روحانیون سپاه پاسداران گفت: متاسفانه برخی مسئولین کشور می گویند، برجام به ما عزت داده است؛ آیا قبل از آن ملت ایران عزت نداشته است؟ این مسئولان چگونه می توانند پاسخگوی خون شهدا باشند؟ این برجام جز ذلت برای ما دستاوردی نداشت.
به گزارش مطالبه گر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علی رضایی مسئول معاونت امور روحانیون سپاه پاسداران در همایش فرهنگی ورزشی بسیج طلاب و روحانیون کشور که صبح امروز 28 بهمن ماه در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند تا این نیروی مردمی در برابر تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و از آرمان های انقلاب دفاع کنند و در بین میان بسیجیان طلاب نیز همواره حضور پررنگ در عرصه های مختلف داشته اند.
 
معاون امور روحانیون در سپاه ادامه داد: بنیانگذار انقلاب پس از جنگ تحمیلی مستقیما فرمان تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی را صادر کردند، این موضوع بیانگر نقش ویژه این دو قشر در مبارزه با تهدیدات جدید دشمن است، این عرصه جدید همان جنگ نرم است که دشمنان انقلاب مدت ها پیش با برنامه ریزی دقیق آن را علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند و بر همین اساس، دو قشر بسیج طلاب و روحانیون و بسیج دانشجویی تاسیس شدند تا هم در حوزه و هم در دانشگاه از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده و بینی دشمنان را به خاک بمالند.
 
وی دفاع از اسلام، انقلاب و مراقبت از نفوذ دشمن را از جمله وظایف بسیج طلاب خواند و گفت: اگر حوزه، انقلابی بماند، انقلاب اسلامی هم باقی خواهد ماند، امروز در کشور بیش از 150هزار طلبه بسیجی داریم که در عرصه های مختلف مشغول خدمت به مردم و انقلاب هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی با تاکید به این موضوع که عزت امروز نظام مرهون خون شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، افزود: متاسفانه برخی مسئولین کشور می گویند، برجام به ما عزت داده است؛ آیا قبل از آن ملت ایران عزت نداشته است؟ این مسئولان چگونه می توانند پاسخگوی خون شهدا باشند؟ این برجام جز ذلت برای ما دستاوردی نداشت.
 
مسئول معاونت امور روحانیون سپاه پاسداران ادامه داد: متاسفانه امروز با بی تدبیری دولتمردان ما، جشنواره فیلم فجرکه به نام انقلاب اسلامی است، تمام آرمان ها و عزت انقلاب را زیر سوال برده است و در بسیاری از آثار به نمایش در آمده در آن، به راحتی به ارزش های انقلاب و حتی ارزش های دین اسلام اهانت می شود و متاسفانه این موضوع در عرصه های دیگر هم دیده می شود.
 
حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه وادادگی عجیبی در بین مسئولان وجود دارد، اذعان کرد: وزرا و دولتمردان ما با زیر پا گذاشتن عرف و کار دیپلماتیک در منزل سفیر سوئد در تهران، اقدام به عقد یک قرارداد بین المللی می کنند که به این افراد می گوییم تا کجا این وادادگی ادامه خواهد داشت؟عزت جمهوری اسلامی ایران با این اقدامات در حال پایمال شدن است، امروز همه می دانند که یک قرارداد بین المللی باید در محلی رسمی و متناسب با روابط  و قوانین کشور میزبان به امضا برسد اما دیدیم که مسئولان ما خلاف این کار عمل کردند.
 
وی به امضای سند آموزش یونسکو توسط دولت اشاره کرده و گفت: این قرارداد، اساس بسیج دانش آموزی را از بین می برد، چرا که در این قرارداد آمده است که خشونت در مدارس باید از بین برود که معنای آن این است که آموزش ها و دوره هایی که بسیج دانش آموزی در مدارس برگزار می کند  هم در تعریف خشونت قرار دارد، بنابراین یکی از اهداف این قرارداد حذف بسیج دانش آموزی است و سوال اینجاست که وزیر و مسئول مربوطه با چه حقی این چنین به بدنه نیروهای انقلابی ضربه می زند؟
 
مسئول معاونت امور روحانیون سپاه در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: ما طلاب بسیجی تا زنده هستیم، از ارزش های انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی، دفاع و حامی و پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با رصد نقشه های شوم دشمن، در برابر اقداماتشان ایستادگی و مقاومت کنیم.
 
 
انتهای پیام/
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.