امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : فرهنگی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۲
شناسه خبر: ۴۲۵۱۵۲
 
تازه ترین رده بندی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا:
سقوط ایران به رده چهارم آسیا/ سهمیه فوتبال ایران کاهش می یابد
 تازه ترین رده بندی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا که تلفیقی از عملکرد تیم های ملی و باشگاهی است، اعلام شد که بر این اساس فوتبال ایران با 59.69 امتیاز  4 رتبه سقوط کرده و در جای چهارم قرار گرفته است. 
به گزارش مطالبه گر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان تازه ترین رده بندی فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا که تلفیقی از عملکرد تیم های ملی و باشگاهی است ،اعلام شد که بر این اساس فوتبال ایران با 59.69 امتیاز  4 رتبه سقوط کرده و در جای چهارم قرار گرفته است. 
 
 سقوط فوتبال کشورمان به رده هشتم  تعداد سهمیه های باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به شدت تهدید خواهد کرد.
 
علت اصلی این سقوط آن است که قبلا عملکرد تیم ملی 30 درصد امتیازات را شامل می شد و اکنون به 10 درصد کاهش یافته  ولی امتیازات بخش باشگاهی که 70 درصد بود اکنون به 90 درصد افزایش یافته است. در ماه های اخیر فوتبال ایران برخلاف سطح ملی در سطح باشگاهی عملکرد موفقیت آمیزی نداشته و نتوانسته امتیازات مربوط به این بخش را کسب کند.
 
در این رده بندی ،فوتبال کشورمان با وجود آن که در بخش امتیازات تیمی 10 امتیاز کامل و بالاتر از دیگر کشورها امتیاز کسب کرده اما در سطح باشگاهی فقط 49.69 امتیاز گرفته است، این در حالی است که امارات ،کره جنوبی و قطر که در رتبه های اول تا سوم هستند از بخش باشگاهی  به ترتیب ، 90 ، 80 ، و 73 امتیازامتیاز کسب کرده اند.
 
سقوط آزاد ایران در رده بندی AFC؛ کاهش سهمیه در انتظار فوتبال کشورمان
 
آخرین رده بندی 10 تیم برتر آسیا به شرح زیر است: 
 
1- امارات
 
2- کره جنوبی
 
3- قطر
 
4- عربستان
 
5- ژاپن
 
6- استرالیا
 
7- چین
 
8- ایران
 
9- ازبکستان
 
10- عراق
 
 انتهای پیام/
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند