امروز: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۱۱:۲۷
شناسه خبر: ۴۲۵۱۵۱
 
سیاستمداران نقاش
در این گزارش  به چند چهره سیاسی می پردازیم که اوقات فراغت خود را با نقاشی پر می کردند و بهترین نقاشان جهان بودند.

به گزارش مطالبه گر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اصولا نقاشی به عنوان یک حرفه معرفی شده که برای ترسیم باید دارای استعداد و روح لطیفی بود پس با این حساب تصور اینکه یک چهره سیاسی صاحب روحیه لطیف باشد کمی دور از انتظار است به خصوص چهر ه هایی که تصویری از ظلم و بی رحمی را در تاریخ ثبت کرده اند. در ادامه  به چند چهره سیاسی می پردازیم که اوقات فراغت خود را با نقاشی پر می کردند.
 

آدولف هیتلر
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 


آدولف هیتلر رهبر آلمان نازی از دوران کودکی به نقاشی علاقه زیادی داشت وی در سال 1905 وارد مدرسه هنرهای زیبای وین شد.اما در آنجا به توصیه مدیر مدرسه تغییر رشته داد و به معماری مشغول شد.

هیتلر در سال 1907 پس از فوت مادرش برای امرار معاش مجبور شد تا نقاشی بیشتری کند و آنها را به فروش برساند .این موضوع باعث شد تا در این زمینه پیشرفت کند بطوریکه شمار زیادی از تابلوهایش جمع آوری و به موزه باواریا منتقل شد.

هیتلر در دوران صدراعظمی هم نقاشی را کنار نگذاشت و در دوران فراغت نقاشی می کشید و از نمایشگاه های نقاشی در آلمان دیدن بعمل می اورد.

هیتلر همیشه می گفت: من یک هنرمندم و سیاستمدار نیستم. پس از آنکه موضوع لهستان حل شد می خواهم به دست یک نقاش زندگیم را پایان دهم.
 

در زیر تعدادی از نقاشی های وی را می بینید.
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 
 
 
 
 
وینستون چرچیل
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 


کمتر کسی می داند که چرچیل علاوه بر سیاست فوق العاده اش ،استعداد زیادی هم در نقاشی داشت.

هنر نقاشی او در 40 سالگی فاش شد.این شور و علاقه به او کمک کرد تا از افسردگی نجات پیدا کند. او سفرهای زیادی به سراسر جهان کرد و پرتره های فوق العادی را ترسیم نمود.چرچیل اوقات فراغتش را با گذاشتن سه پایه در دل طبیعت و ترسیم منظره و خونه گذاراند.
 

چرچیل چندین بار تابلوهایش را با امضا و نام نامشخص به نمایشگاه های پاریس و لندن فرستاد و عضو افتخاری آکادمی سلطنتی هنر شد.
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر
 
 
 
 
دوایت دیوید آیزنهاور
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 


سی و چهارمین رئیس جمهور آمریکا معروف به آیک سرباز و سیاستمدار که در طول جنگ جهانی دوم عنوان ژنرال ارتش را دارا بود. وی پس از اینکه چهره همسرش نقاشی شد به این موضوع فکر کرد که چطور می تواند نقاش شود.
 

20 سال آینده ،تابلوهای زیادی از دوایت به جا ماند.او می گفت درست است که رئیس جمهور است اما بیشتر اوقات را به نقاشی می پردازد.
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 

 

جرج بوش پسر
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 


چهل و سومین رئیس جمهور امریکا نیز به نقاشی با رنگ روغن بسیار علاقمند بود. این علاقه وقتی فاش شد که یک هکر توانست ایمل خانوادگی بوش را هک کند و از آن پس تمام نقاشی های بوش در شبکه ظاهر شد.
 

بوش پسر نقاشی را با کشیدن یک سگ شروع کرد و کم کم به کمک بانی فلاد نقاش توانست به مهارتهایی دستیابد.
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 
 
 
 
پرنس چارلز
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 


وارث تاج و تخت انگلستان ،اخیرا مجموعه ای از آثار خود را در طول چهل سال طراحی در وب سایت شخصی در معرض نمایش گذاشته است. وی 130 آثار نقاشیش را در یک جا جمع آوری کرده و یک کلکسیون زیبایی را بوجود آورده است.
 

عمدتا آثار پرنس نمایی از مناظر و قلعه سلطنتی است و به نظر بیشتر منتقدان سبک وی آماتور است اما با این وجود تابلوهای وی در موزه هنر فرانسه ،یونان ،سوئیس دیده می شود.
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
 
ولادمیر پوتین
 
 
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 


در سال 2009 زمانیکه پوتین هنوز نخست وزیر روسیه بود تابلویی را که ترسیم پنجره ماتی بودکه در خیریه یک میلیون دلار فروخته شد. این تابلو در نمایشگاه کریسمس سن پترزبورگ توسط پوتین کشیده شد.
 

این نمایشگاه یکی از بزرگترین جشنواره های سال نو سن پترزبورگ است که در آن مکان اشخاص مطرح کشور حضور می یابند و به کمک نقاشان حرفه ای تابلو می کشند.
 
این چهره های سیاسی بهترین نقاشان دنیا هستند! + تصاویر 
 
انتهای پیام/ 
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.