امروز: جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۵۲
شناسه خبر: ۴۲۵۱۴۹
 
زمان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام شد
علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور گفت: براساس اعلام وزارت کشور دوشنبه ۳۰ اسفند زمان نهایی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 به گزارش مطالبه گر و به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام وزارت کشور دوشنبه ۳۰ اسفند زمان نهایی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 

بر این اساس پیش از این اعلام شده بود که زمان ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تغییر خواهد کرد تا قبل از روزهای پایانی سال در روزهای ۱۰ تا ۱۲ اسفند این روند قانونی صورت پذیرد اما به گفته سخنگوی وزارت کشور این امر نیازمند طی مراحل قانونی بوده که این امر در روزهای باقی مانده از سال میسر نیست.

 

علی اصغر احمدی، معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در گفتگو با در برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفت‌وگو اعلام کرد: ثبت‌نام این انتخابات براساس قانون فعلی از ۳۰ اسفندماه آغاز خواهد شد.

 

 انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار خواهد شد.

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۲۵ - ۱۲:۲۹
دانشگاه ولایت ایرانشهر هم ستاد انتخاباتی شد!
در حالی که دانشگاه ولایت ایرانشهر هر شب برای بردن دانشجویان به ستاد کاندیدای خاص سرویس قرار می داده امروز از حضور صدا و سیما در دانشگاه و انعکاس نظرات دانشجویان خودداری کرد.
۱۳۹۶/۲/۲۵ - ۱۰:۱۴
هاشمی طبا صلاحیت خودش را احراز نکرد
سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره ریاست جهموری به خودش رای نمی دهد!
۱۳۹۶/۲/۲۵ - ۰۹:۳۷
تخلفات انتخاباتی در دانشگاه سیستان و بلوچستان
​رئیس هیئت مرکزی نظارت استان سیستان و بلوچستان از تخلف انتخاباتی دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد.
۱۳۹۶/۲/۱۷ - ۱۸:۴۱
اینجا جمهوری اسلامی است!
رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان از امضای سند 2030 سازمان یونسکو و اجرای مخفیانه آن انتقاد کردند.
۱۳۹۶/۲/۱۷ - ۱۸:۲۵
بحران در ستادهای روحانی / مسئولین ستاد را پیدا کنید!
همزمان با سرعت گرفتن ریزش آرای روحانی مسئولین ستاد های شهرستانی وی نیز از ترس اینکه مبادا از سوی ستاد های دیگر کاندیداها دعوت به مناظره شوند حتی در ستاد خودشان هم حاضر نمی شوند!
۱۳۹۶/۲/۱۴ - ۱۱:۲۱
کارگران تسلیت
جهانگیری در تلویزیون درحالی درباره اقدام سریع خود برای پیگیری حادثه پلاسکو سخنرانی کرد که نگفت مسئولان دولتی طی این چند سال در بحران‌های دیگر کجا بودند.
۱۳۹۶/۲/۱۲ - ۱۱:۵۶
من 4 درصدی هستم!
منصوری بیرجندی در دانشگاه فرهنگیان دفاع عجیبی از روحانی کرد. وی در پاسخ به منتقدان گفت: هر چه که بگویید باز من به روحانی رای می دهم.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!