امروز: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
سرویس : اجتماعی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۳:۳۸
شناسه خبر: ۴۲۵۱۴۷
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران:
کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی در سال بعد افزایش می یاید
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با افزایش کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی در سال آینده، اظهار داشت: لایحه افزایش کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی برای سال 96 تهیه و به شورای شهر ارسال شده و در دست بررسی است.
 به گزارش مطالبه گر و به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مازیار حسینی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با افزایش کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی در سال آینده، اظهار داشت: لایحه افزایش کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی برای سال 96 تهیه و به شورای شهر ارسال شده و در دست بررسی است.
 
وی افزود: نرخ افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو برای سال آینده متفاوت است.
 
معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران در رابطه با تاکسی‌های آنلاین(اسنپ) در شهر تهران، گفت: طبق قانون باید صلاحیت کسی که می‌خواهد در شهر مسافر جابجا کند تایید شود و مجوز دریافت کند.

حسینی افزود: شهرداری تهران از توسعه نرم افزارهایی که می‌تواند باعث افزایش درآمد تاکسیران و کاهش هزینه‌های مردم شود، حمایت می‌کند اما باید در اختیار سیستم مجاز قرار داشته باشند.

وی گفت: قطعا استفاده از سیستم تکنولوژی را برای تاکسیرانی مجاز می‌دانیم و برای گسترش آن تشویق هم می‌کنیم، اما برای راننده‌های غیرسازمانی و غیرتاکسیرانی و آژانس‌ها حتما محدودیت قایل هستیم و ما هم نمی‌توانیم همه این آژانس‌ها را تأیید کنیم.

انتهای پیام/
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.