امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۳
شناسه خبر: ۴۲۵۱۴۱
 
حاشیه های حضور دولتمداران در استان سیل زده
دولتی‌ها از چه نگران بودند که اجازه سئوال به خبرنگاران منتقد را ندادند؟
در نشست خبری رئیس دفتر رئیس جمهور در سیستان و بلوچستان علی رقم ایتکه سوالات خبرنگاران از قبل در اختیار استانداری قرار گرفته بود در اقدامی عجیب روابط عمومی استانداری به توضیع سوال در میان بعضی خبرنگاران اقدام کرد و به دیگران اجازه پرسیدن سوال را نداد.

به گزارش مطالبه گر دولتی که خود را انتقادپذیر می‌داند، در نشست مطبوعاتی محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور اجازه حتی پرسش یک سئوال به خبرگزاری‌های منتقد را نداد.

 این روزها تکیه کلام دولتمردان در هر محفلی تلاش برای رعایت اعتدال و توازن در زمینه‌های مختلف شده است، این در حالیست که در جزئی ترین موارد خبری از رعایت اعتدال نیست. 
 
نمونه بارز آن نشست خبری محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور در زاهدان بود، دولتی‌ها از چه نگران بودند که اجازه سئووال کردن به خبرنگاران رسانه های منتقد دولت را ندادند؟
 
چرا روابط عمومی استانداری با وجود اینکه قبل از جلسه سؤوالات خبرنگاران را بررسی کرده بود، اجازه سؤوال پرسیدن به نماینده رسانه های منتقد را نداد؟
 
گزینش سؤوالات و توزیع سئوال بین خبرنگاران رسانه های همسوی دولت یکی دیگر از بداخلاقی‌هایی بود که از ناحیه روابط عمومی استانداری رخ داد،  که البته این رفتار گزینشی روابط عمومی استانداری مسبوق به سابقه است و در نشست اخیر استاندار با اصحاب رسانه نیز این رفتار کاملا مشهود و موجب اعتراض بسیاری از رسانه هارا فراهم کرد.
ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند