امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : سیاسی
زمان : ۱۳۹۵/۱۱/۴ - ۲۳:۳۷
شناسه خبر: ۴۲۵۰۹۵
 
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان:
جعل امضای تشکل های دانشجویی برای وصل کردن آنها به جریان سیاسی خاص است
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان بسیاری از امضاهای بیانیه انجمن های اسلامی و تشکل های دانشجویی در رابطه با مقصر ساختمان پلاسکو را جعلی خواند

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با مطالبه گر ضمن تکذیب امضای بعضی از تشکل های دانشجویی در بیانیه اخیر منتشر شده در پایگاه خبری عصر دانشجو گفت: تعداد زیادی از این تشکل ها اساسا وجود خارجی ندارند و از جمله اینکه دانشگاه آزاد سراوان اصلا جامعه اسلامی ندارد.

وی گفت: گردانندگان سیاست پیشه این پایگاه های خبری پیش ازاین نیز دست به تقلب های مشابه زده بودند.

دانیال اسدالهی گفت: تشکل های دولت ساخته موجود در مجموعه انجمن های اسلامی ماهیت جنبش دانشجویی خود را از دست داده اند و از این طریق ضمن تامین خوراک برای رسانه های بیگانه ، به پیاده نظام سیاسی احزاب خاصی تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: اگر این تشکیلات آزادگی می داشت هرگز دست به چنین کاری نمی زدند اما متاستفانه دستوراتی که به انها ابلاغ می شود را انجام می دهند.

اسد الهی گفت: عقبه فکری جریان های امریکا دوست در ایران همان نهضت آزادی هستند و در سیاست برای آنها هدف کاملا وسیله را توجیه می کند!.آنها از اتفاقاتی که قلب ملت را بشدت به درد می آورد برای اهداف سیاسی استفاده می کنند.

وی گفت: اگر شعار "ما بیشماریم" این گروه ها واقعیت داشت هرگز از جعل امضا برای از میدان بدر کردن رقبای انتخاباتی احتمالی استفاده نمی کردند.

وی در پایان گفت: ما این مسئله را پیگیری حقوقی خواهیم کرد.

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند