امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : دانشگاه
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۷:۰۷
شناسه خبر: ۴۲۵۰۷۷
 
در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی
پیام تسلیت "ویژه نامه بیداری" متشکل از ۱۵ نشریه دانشجویی از سراسر کشور
ویژه نامه بیداری متشکل از پانزده نشریه فعال دانشجویی از سراسر ایران، ضایعه درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت

به گزارش مطالبه گر، ١۵ نشریه ی دانشجویی کشور به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت فرستادند.

وبشرالصابرین الذین اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت مجاهد فقیه، یار دیرین امام(ره)، مبارز نستوه دوران انقلاب و رفیق دیرین و همسنگر و همگام رهبری در دوران مبارزات نهضت اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج اکبر هاشمی رفسنجانی، خاطر جامعه بزرگ ایران اسلامی را سخت آزرده نمود.

دست اندرکاران ویژه نامه بیداری، متشکل از پانزده نشریه در دانشگاه های مختلف از سراسر این میهن پهناور این ضایعه بزرگ را خدمت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات الهی را مسألت دارند.

ویژه نامه بیداری متشکل از:نشریه تب(دانشگاه نوشیروانی بابل)، نشریه منتقد مجرم نیست(دانشگاه سیستان و بلوچستان)، نشریه گفتمان حق(دانشگاه صنعتی قم)، نشریه مکعب(دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری)، نشریه فریاد(دانشگاه آزاد یزد)، نشریه انعکاس(دانشگاه جامع گلستان)، نشریه گفتمان(دانشگاه آزاد شاهرود)، نشریه سراب(دانشگاه بیرجند)، نشریه ارتش قلم ها(دانشگاه یزد)، نشریه سراج(دانشگاه علوم پزشکی تبریز)، نشریه دانشجو(دانشگاه رشت)، نشریه بیان(دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل)، نشریه خیلی دور خیلی نزدیک(دانشگاه رشت)، نشریه مسیر(دانشگاه آزاد کرج)، نشریه فرصت(دانشگاه صنعتی قم)

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند