امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : استان
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۳
شناسه خبر: ۴۲۵۰۷۴
 
بسیج دانشجوی سیستان و بلوچستان:
خناسان آرزوی اختلاف افکنی را به گور خواهند برد!
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای ضمن تسلیت درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از دست آوردهای آن یار سفرکرده رهبری در حفظ نهضت تقدیر کرد.

به گزارش مطالبه گر متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا هاشمی رفسنجانی تمامی ملت حزب الله را متأثر کرد، کوچ نسل اول انقلاب که خط و مشی آنان از ابتدا انقلابی بوده است و به گفته ی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ایشان نمونه كم نظيري از نسل اول مبارزان ضد ستمشاهي و از رنج ديدگان اين راه پرخطر و پرافتخار بود، ضرورت پایداری و تلاش برای ادامه راه این بزرگواران و تلاش برای حفظ دستاوردهای گرانقدر آنان را برای دوری از گزند دشمنان بیش از پیش روشن می گردد، زحمات بسیار برای حفظ نهضت انقلاب اسلامی ایشان هیچ زمان از یاد و خاطر امت انقلابی پاک نخواهد شد، باید به بدخواهان اعلام کرد که رحلت ایشان همچون زمان حضورشان قطعا محور وحدت خواهد شد و خناسان آرزوی سوء استفاده از نام ایشان جهت اختلاف افکنی را به گور خواهند برد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت به محضر حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و امت انقلابی ایران اسلامی برای ایشان طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزومند است.

انتهای پیام//

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند