امروز: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
سرویس : دانشگاه
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۰:۱۸
شناسه خبر: ۴۲۵۰۵۱
 
مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان:
برای ۹ دی حتی یک بنر هم نصب نکردند!
مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه بد اخلاقی های مسئولین این دانشگاه در قبال بزرگداشت روز 9 دی ابراز داشت در حالی که آمد و رفت افراد مسئله دار و محکومین فتنه در دانشگاه بلا مانع است ، تشکل های دانشجویی آزاده و انقلابی تحت فشار هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با مطالبه گر اظهار داشت: حماسه 9 دی حادثه عظیمی را در تاریخ این کشور رقم زد به طوری که در آن روز مردم به صورت خودجوش و یکپارچه به صحنه آمدند و این حضورعظیم باعث گردید که دشمنان به خصوص کسانی که این توطئه را طراحی نموده بودند مایوس و ناامید شدند و با این حضور وحدت، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران برای دشمنان نظام اثبات شد.

سجاد رخشانی در ادامه گفت: حماسه 9 دی مظهر وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران بوده و همه مسئولان باید دربرابر بصیرت و ولایتمداری مردم سرتعظیم فرود بیاورند. حماسه 9 دی متعلق به هیچ حزب و گروه خاصی نیست بلکه 9 دی روز ملت ایران است. روزیست که خواص باید یک بار دیگر بصیرت را مشق کنند.

وی گفت: بسیج دانشجویی همواره به مسائل یک نگاه فراجناحی دارد. بسیج دانشجویی مخالف ابراز دیدگاه های مخالف در دانشگاه نیست اما معتقد است که این دیدگاه ها باید در راستای اهداف نظام و چارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی با اشاره به لغو سخنرانی های اخیر در این دانشگاه گفت: باتوجه به اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی از ماه ها قبل تشکل جامعه اسلامی هماهنگی های لازم را جهت حضور دکتر عباسی در دانشگاه انجام داد ولی این مراسم با بی اخلاقی و کج اندیشی عده ای از مسئولین دانشگاه لغو گردید تنها به دلیل "شرایط ویژه و خاص استان" !!!

رخشانی ادامه داد : سوال اینجاست که چرا با حضور افراد مسئله دار و محکومین فتنه 88 نظیر خانم آذر منصوری و آقای شکوری راد در دانشگاه موافقت می شود حتی با وجود هشدارهای نهادهای امنیتی کشور و استان؟؟!! ولی با سخنران همایش 9 دی جناب آقای دکتر حسن عباسی مخالفت شده و شرایط خاص استان را بهانه می کنند.

وی گفت : بسیج دانشجویی هیچگاه به دنبال ایجاد تنش و حواشی برای دانشگاه نیست ولی مطالبه گری و دفاع از انقلاب را وظیفه خود می داند. دکتر عباسی پیش از این دوبار به دعوت بسیج دانشجویی و نهاد رهبری برای سخنرانی در این دانشگاه حضور پیدا کرد که مراسم با استقبال بسیار پرشور اساتید و دانشجویان و بدون هیچ گونه حاشیه برگزار گردید.

مسئول بسیج دانشجویی از مسئولان پرسید: در این مدت استان دچار چه تحولاتی شده که شرایط خاص و ویژه پیدا کرده؟ چرا مسئولین دانشگاه از حضور همچین فرد انقلابی در دانشگاه واهمه دارند؟ چرا این سخنرانی در هیات نظارت تایید نشده؟ چرا حتی یک بنر مربوط به بزرگداشت مراسم 9 دی در دانشگاه نصب نگردیده؟ آیا روابط عمومی دانشگاه که برای مناسبت های مختلف بنر گرامیداشت نصب میکند حماسه 9 دی را موضوع کم اهمیتی می داند یا اغراض سیاسی را دنبال می کند.

رخشانی گفت: آیا عده ای ترجیح می دهند فتنه 88 و ابعاد مختلف آن برای نسل جدید بیان نشود تا خیانت های سران فتنه و گروهی خاص  به فراموشی سپرده شود ؟

وی در پایان گفت: جز این نیست که مسئولین دانشگاه می ترسند عملکرد ضعیف دولت تدبیر و امید مورد نقد واقع شده و جایگاه شان در دانشگاه متزلزل گردد.

انتهای پیام//

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.