امروز: یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
سرویس : استان
زمان : ۱۳۹۵/۶/۲ - ۱۴:۱۲
شناسه خبر: ۴۲۴۸۱۵
 
بی تدبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان جان ۵ نفر از مردم مظلوم زاهدان را گرفت
تقاطع کمربندی و ورودی شهرک جهاد محل حوادث به دلایل نداشتن راه دسترسی ایمن مردم ساکن شهرک جهاد به شهر است که متاسفانه با گذشت ۲ سال همچنان در بی تدبیری مدیران مربوطه جان انسانها مظلوم زاهدان را میگیرد

به گزارش مطالبه گر به نقل از وبلاگ حق جویان، در شهریور ۱۳۹۳ توسط آقای مهندس اوسط هاشمی استاندار محترم استان کلنگ پروژه مسیر اتصال راه شهرک جهاد به داخل شهر بر زمین کوبیده شد

به گفته اقای دهباشی یکی از مطلعین

قرار بود ظرف ۳ ماه تا اسفند ۱۳۹۳ پروژه به اتمام برسد و تحویل گردد

اما این کلنگ زنی و قول ۳ ماهه با گذر ۲ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است

۶ مرداد یعنی ۲۰ روز قبل با ورود یک خودرو از راه فرعی این شهرک به جاده باعث واژگونی یک خودروی دیگر شده و در این حادثه ۲ نفر در اتش سوختند و جان باختند

امشب نیز ۲۶ مرداد همچون شب ها و روزهای دیگر باز هم کمربندی شهرک جهاد قربانی داشت

حدود ساعت ۲۱:٣۰ ورود یک موتورسیکلت از فرعی شهرک جهاد به جاده ۳ نفر کشته به جای گذاشت

تقاطع کمربندی و ورودی شهرک جهاد محل حوادث به دلایل نداشتن راه دسترسی ایمن مردم ساکن شهرک جهاد به شهر است که متاسفانه با گذشت ۲ سال همچنان در بی تدبیری مدیران مربوطه جان انسانها مظلوم زاهدان را میگیرد

اهالی شهرک جهاد درخواست دادرسی و پیگیری موضوع را از طریق مدیران محترم دولتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را دارند

 

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۰۹:۰۹
حاشیه های حضور زیباکلام در زاهدان / صادق زیبا کلام: احمدی نژادیسم بد است اما احمدی نژاد باید تایید صلاحیت می شد!
صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های فراقانونی مدیران دانشگاه سیستان و بلوچستان در این دانشگاه حضور یافت و اعلام کرد به دولت روحانی نمره قبولی می دهد.صادق زیبا کلام نیمه شب گذشته با ملاحضه های ف...
۱۳۹۶/۲/۴ - ۱۶:۳۱
حاشیه های کرسی آزاد اندیشی با حضور قدیری ابیانه / طرفداران دولت جلسه را دور زدند!
با وجود آنکه گروه های موافق و مخالف دولت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکدیگر توافق کرده بودند که از هر گروه سه نفر به نمایندگی سخنرانی کنند اما موافقان دولت در آخرین لحظات از حضور در جلسه منصرف شدن...
۱۳۹۶/۲/۳ - ۱۲:۱۸
آیا روحانی سرقت علمی کرده است؟
دانشگاه گلاسکو مدعی است در حال بررسی شکایت ها برای لغو درجه دکترای حسن روحانی رئیس جمهور ایران است!
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۲۳
حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
اگر ۲ عضو دولتی کمیسیون تبلیغات هم‌نظر با نماینده صداوسیما در پخش زنده مناظرات بودند، چگونه نتیجه رأی کمیسیون، حذف زنده مناظرات بود؛ حرف روحانی را باور کنیم یا رأی نماینده‌های روحانی؟
۱۳۹۶/۲/۲ - ۱۲:۱۹
کفتربازی سیاسی!
با آنکه معمول نبوده است رئیس جمهور مستقر در دور دوم رقابت‌ها نامزد مکمل، پوششی، یا نامزد دوم داشته باشد، اما در این دوره بر خلاف عرف رقابت‌ها این اتفاق افتاده است.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹
گزارش تصویری / برگزاری کنگره شهدای دانشجو در زاهدان
کنگره بزرگداشت 70 شهید دانشجوی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۸
خوشحالی دانشجویان از پرداخت وام در روز سفر رئیس جمهور
همزمان با سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان کام دانشجویان این استان با پرداخت وام هایشان شیرین شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹
نامه تشکل های دانشجویی سیستان و بلوچستان خطاب به رئیس جمهور / ما از عملکردتان شرمنده هستیم!
38 تشکل دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور ضمن یادآوری وعده های دولت تدبیر برای این استان خواستار حضور رئیس جمهور در جمع دانشجویان و گفت و گوی دو طرفه در زمان حضورش...
۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۶:۳۱
دیدار و گفتگوی جوانان مطالبه گر سیستان با استاندار سیستان و بلوچستان + تصاویر
جمعی از جوانان مطالبه گر سیستانی ، همراه با جمعی از فعالین دانشجویی ، سازمان های مردم نهاد حوزه سیستان ، با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند