امروز: جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵

اوقات شرعی

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
سرویس : فرهنگی
زمان : ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۶:۲۹
شناسه خبر: ۴۲۲۹۲۱
 
در دانشگاه ولایت؛
همایش ملی «اخلاق نبوی، الگوی بشری» برگزار می‌شود
همایش ملی «اخلاق نبوی، الگوی بشری» با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور و دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر، 13 اسفندماه در دانشگاه ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش مطالبه گر، همایش ملی «اخلاق نبوی، الگوی بشری» با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور و دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر، 13 اسفندماه در دانشگاه ولایت برگزار می‌شود.

 

علاقمندان می‌توانند مقالات خود را در سه بخش اخلاق نبوی، الگوی بشری و سبک زندگی نبوی تا تاریخ 10 بهمن ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 

گفتنی است دبیرحانه همایش در محل دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور واقع در بلوار بلوچ شهرستان ایرانشهر قرار دارد. همچنین علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 054-37231088 تماس حاصل نمایند.

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال دیدگاه
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۵/۱۲/۳ - ۱۲:۳۶
اظهار نظر های یکطرفه آفت است
سازمان بسیج اساتید استان سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظره اساتید دانشگاهی استقبال کرد و آن را یک ضرورت خواند.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۱۱:۱۸
۴ سال زندان و ۷۵ ضربه شلاق برای پرسیدن سئوال!
عضو هیات علمی دانشگاه زابل و پژوهشگر برتر سال 94 بخاطر اعتراض به "سرقت علمی" رئیس این دانشگاه به 4 سال زندان و 75 ضربه شلاق محکوم شد.
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۶
منتسبین به استانداری در دانشگاه دخالت می کنند!
رسانه های منتسب به استانداری در دخالتی آشکار برای کمیته انضباطی دانشگاه سیستان و بلوچستان تعیین تکلیف کرده و خواستار برخورد با دانشجویان یکی از کانون های فرهنگی – اجتماعی این دانشگاه شده اند. این در ح...
۱۳۹۵/۱۲/۲ - ۰۹:۳۱
از عملکرد دولت دفاع نمی کنیم!
نماینده وزیر علوم در دانشگاه سیستان و بلوچستان که برای شرکت در مناظره با اساتید دیگر دعوت شده بود اعلام کرد حاضر نیست از عملکرد دولت دفاع کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۲۶
یارانه اسفند ماه چه زمانی واریز می شود؟
در هشت ماه ابتدایی سال جاری در تاریخ ۲۶ هر ماه یارانه واریز به حساب سرپرستان خانوار واریز شده ، اما باتوجه به سوابق سال های گذشته و نزدیک شدن به نوروز به نظر می‌رسد یارانه اسفند ماه قبل از 20 اسفند م...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۹
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور سراسری 96 تا پایان امشب
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب اول اسفندماه ۹۵ فرصت دارند در آزمون سراسری سال ۹۶ ثبت نام کنند./ تاکنون بیش از ۸۲۲ هزار و ۲۶۸ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و سایر داوطل...
۱۳۹۵/۱۲/۱ - ۱۳:۱۲
استیضاح دیگر در دولت تدبیر
در جلسه علنی روز 26 بهمن مجلس، نامه کمیسیون عمران درباره استیضاح وزیر راه و شهرسازی طبق ماده 223 آئین‌نامه داخلی مجلس با 34 امضاء اعلام وصول شد و جلسه علنی امروز (یکشنبه 1 اسفند) مجلس شورای اسلامی با ...
۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۰:۴۹
از مسئولین می خواهیم به دانشگاه بیایند
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: برای روشنگری لازم است مسئولان و نمایندگان مردم در دانشگاه حضور پیدا کنند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹ - ۲۱:۴۰
غم ما از «چه ها نکرده » شما بیشتر است تا « چه ها کرده ی » سیل!
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران به استاندار سیستان و بلوچستان و رییس سازمان محیط زیست نامه سرگشاده نوشت.
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۲:۰۷
استقبال گسترده اساتید از برگزاری مناظره
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از اعلام آمادگی جمعی از اساتید متعهد برای شرکت در مناظره این تشکل خبر داد.